Дозвіл на зняття з обліку місця проживання/реєстрація за новою адресою дитини
Час складання: 20 хвилин
Консультація при оформленні: безкоштовно
НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ
Довіритель
Юридична особа, обов’язково мати при собі:
- установчі документи юридичної особи
- печатка
- документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (наказ про призначення керівника, рішення засновників на призначення керівника, довіреність на представлення інтересів)
- паспорт представника юридичної особи
- реєстраційний номер обліково картки платника податків (ідентифікаційний номер) представника юридичної особи
- довідка про реєстрацію місця проживання (якщо паспорт у формі картки, або змінили реєстрацію місця проживання) представника юридичної особи
Повіреній особі (тій, на кого оформляється довіреність) бути присутньою під час оформлення не обов'язково! Будуть потрібні тільки дані:
- прізвище, ім’я та по-батькові
- дата народження
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер)
- адреса реєстрації місця проживання
- паспортні дані (у разі необхідності)
Зняття дитини з обліку місця проживання та її реєстрація за новою адресою є складним процесом, який вимагає певних дій та документів. Українське законодавство передбачає декілька випадків, коли це необхідно зробити. Найчастіше це стосується зміни місця проживання дитини, наприклад, коли родина переїжджає в інше місто або країну. У цьому випадку потрібно отримати дозвіл на зняття дитини з обліку та реєстрацію за новою адресою.
Оформлення дозволу на зняття з обліку місця проживання дитини передбачає деякі вимоги та процедури, які необхідно дотримуватися. Зокрема, це передбачає подання певних документів, таких як паспорт дитини, паспорти батьків та інші документи, що підтверджують право на проживання в новому місці. До того ж, необхідно подати заяву на зняття дитини з обліку та реєстрацію за новою адресою в орган місцевого самоврядування за місцем проживання дитини.
При оформленні дозволу на зняття дитини з обліку місця проживання та реєстрації за новою адресою, необхідно пам'ятати, що це можливо тільки за умови наявності згоди від обох батьків. Якщо один з батьків не дає своєї згоди на зняття дитини з обліку та реєстрації за новою адресою, то потрібно вирішувати це питання у судовому порядку.
У разі, якщо батьки є власниками житла, на якій зареєстрована дитина, необхідно мати згоду другого батька на зняття дитини з обліку за попередньою адресою. Якщо один з батьків не дає згоди на цю процедуру, необхідно звернутися до суду для розв'язання спірних питань.
Оформлення заяви на зняття з обліку місця проживання дитини відбувається в місцевій державній адміністрації. Для цього необхідно звернутися до відділу реєстрації населення за місцем проживання. До заяви необхідно додати такі документи:
- Паспорт батьків;
- Свідоцтво про народження дитини;
- Документ, який підтверджує право власності на житло, де зареєстрована дитина;
- Згода другого батька на зняття дитини з обліку за попередньою адресою (у разі необхідності);
- Документи, які підтверджують нове місце проживання (наприклад, договір про купівлю-продаж або оренду житла, довідка від власника житла тощо).
Після подачі заяви, працівники відділу реєстрації населення перевірять документи та здійснять огляд житла, де зареєстрована дитина. Якщо все відповідає вимогам, то у заяві буде внесено відповідні зміни.
КОНТАКТИ НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ:
Чекаємо на Ваш дзвінок: +380 (97) 774 24 22
ОНЛАЙН КОНТАКТИ:
НАША АДРЕСА:
Україна, 10000, Житомир, вул. Київська, 88
РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок - П'ятниця: 9.00 - 17.00 годин
Субота - Неділя: За домовленістю
Завжди відкриті для Вас. Телефонуйте та приходьте.