Заяви про свідомо пропущений строк на прийняття спадщини
Час Складання: 30 хвилин
Консультація при оформленні: безкоштовно
Документи для фізичної особи: Паспорт (якщо паспорт нового зразка, то необхідно надати доідку про реєстрацію місця проживання), податковий номер
Зверніть увагу: Для складання заяви необхідно знати дані померлого ПІБ, дату народження, дату смерті, останнє місце проживання (по можливості краще мати копію/фото свідоцтва про смерть).
Для багатьох з нас актуальним залишається питання: «Як оформити спадщину, що залишилася нам?» Передусім, необхідно подати в строк, встановлений законом, заяву про прийняття такої спадщини. З цією метою ви звертаєтеся до будь-якого нотаріуса на ваш вибір (державного або приватного).
Відповідна заява необхідна для підтвердження факту того, що спадкоємець знав про те, спадкодавець помер, і пройшов термін у шість місяців для прийняття спадщини, також підтвердження того факту, що спадкоємець не планує звертатися до суду для продовження строку для прийняття спадщини.
Слід сказати, що подібну заяву спадкоємець подає особисто або поштою направляє на адресу нотаріуса, проте в цьому випадку його підпис має бути обов'язково засвідчений нотаріально. Законодавством заборонено подання заяви свідмо пропущенний строк не особисто, а представником спадкоємця.
Така заява подається нотаріусу, робоче місце якого знаходиться територіально там же, де і останнє місце проживання померлого (наприклад, померлий постійно проживав в місті Києві, значить, для відкриття спадкової справи заява може бути подана Вами абсолютно будь-якому нотаріусу міста Києва).
Проте сама заява може бути складена будь-яким нотаріусом, незалежно від місця постійного проживання померлого. Після її оформлення така заява подається (особисто, кур'єром або надсилається поштою) нотаріусу, який безпосередньо відкриватиме спадкову справу.
Звертаємо вашу увагу, що нотаріус, який відкрив спадкову справу, надалі і видаватиме вам свідоцтво про право на спадщину, поміняти нотаріуса або передати справу іншому нотаріусу ви вже не зможете. З причини вищезгаданого, радимо вам обдумано і відповідально (якщо така можливість у вас є) підійти до вибору нотаріуса і звернутися до того фахівця, надалі з яким вам буде комфортно співпрацювати.
КОНТАКТИ НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ
НАША АДРЕСА:
Україна, 10000, Житомир, вул. Киевская, 88
РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок-Пятниця 9.00-17.00 годин
Субота, Неділя За домовленістю
Карта у Google
Відкрити у картах Google. Натиснути.
Завжди відкриті для Вас. Телефонуйте та приходьте.