Реєстрація припинення ТОВ

Час складання: 20 хвилин
Консультація при оформленні: безкоштовно

ЗАПИСАТИСЬ


НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Довіритель
Юридична особа, обов’язково мати при собі:

  • установчі документи юридичної особи
  • печатка
  • документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (наказ про призначення керівника, рішення засновників на призначення керівника, довіреність на представлення інтересів)
  • паспорт представника юридичної особи
  • реєстраційний номер обліково картки платника податків (ідентифікаційний номер) представника юридичної особи
  • довідка про реєстрацію місця проживання (якщо паспорт у формі картки, або змінили реєстрацію місця проживання) представника юридичної особи

Повіреній особі (тій, на кого оформляється довіреність) бути присутньою під час оформлення не обов'язково! Будуть потрібні тільки дані:

  • прізвище, ім’я та по-батькові
  • дата народження
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер)
  • адреса реєстрації місця проживання
  • паспортні дані (у разі необхідності)

Припинення діяльності підприємства, зокрема Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ), є складним та важливим процесом. У разі якщо власники ТОВ вирішують припинити свою діяльність, вони зобов'язані пройти процедуру реєстрації припинення ТОВ.

Першим кроком у процесі припинення діяльності ТОВ є збори засновників (учасників). На зборах засновників приймається рішення про ліквідацію підприємства та призначення ліквідатора. Ліквідатор відповідальний за організацію та проведення ліквідації ТОВ, включаючи врегулювання взаємовідносин з боржниками та погашення заборгованості перед ними.

Далі необхідно внести зміни до статутного документа підприємства, зокрема, виключити з нього запис про існування ТОВ. Після цього необхідно зареєструвати рішення про припинення діяльності в органі Державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Процес реєстрації припинення ТОВ включає також вирішення питань, пов'язаних з оподаткуванням та припиненням дії рахунків підприємства. Після зареєстрування припинення діяльності ТОВ, необхідно провести повний інвентаризаційний облік майна та розподіл майна між учасниками підприємства згідно з діючим законодавством.

Окрім цього, відповідно до законодавства, в разі припинення діяльності підприємства, власники зобов'язані повідомити державні органи про це. Це забезпечується подачею відповідного повідомлення про реєстрацію припинення ТОВ в органі, який здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Для того, щоб здійснити реєстрацію припинення ТОВ, необхідно виконати деякі процедури. Перш за все, необхідно прийняти рішення про ліквідацію ТОВ. Це може бути зроблено шляхом прийняття рішення засновників ТОВ про ліквідацію або рішенням суду.

Після прийняття рішення про ліквідацію ТОВ необхідно відкрити рахунок в банку для прийому коштів, які будуть використовуватись для сплати всіх зобов'язань підприємства. Після цього необхідно оголосити про ліквідацію ТОВ в офіційних виданнях.

Після того, як пройшов встановлений законом строк для подання претензій кредиторами, необхідно підготувати звіт про ліквідацію та розподіл майна ТОВ. У звіті має бути вказано, скільки було зібрано коштів, які були використані для сплати зобов'язань, та які залишки майна залишилися.

Після складання звіту необхідно провести збори засновників ТОВ, на яких буде прийняте рішення про розподіл майна підприємства між засновниками. Зазвичай майно розподіляється пропорційно розміру часток кожного засновника.


КОНТАКТИ НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ:
Чекаємо на Ваш дзвінок:  +380 (97) 774 24 22


ОНЛАЙН КОНТАКТИ:
Email: notary.tsaritsyna@gmail.com
VIBER
WhatsApp
Telegram

НАША АДРЕСА:
Україна, 10000, Житомир, вул. Київська, 88

РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок - П'ятниця: 9.00 - 17.00 годин
Субота - Неділя: За домовленістю

Завжди відкриті для Вас. Телефонуйте та приходьте.