Заява про прийняття спадщини

Час Складання: 30 хвилин

Консультація при оформленні: безкоштовно

записатись

Документи для фізичної особи: Паспорт, ІПН

Зверніть увагуДля складання заяви необхідно знати дані померлого ПІБ, дату народження, дату смерті, останнє місце проживання (по можливості краще мати копію/фото свідоцтва про смерть).

Для багатьох з нас актуальним залишається питання: «Як оформити спадщину, що залишилася нам?» Передусім, необхідно подати в строк, встановлений законом, заяву про прийняття такої спадщини. З цією метою ви звертаєтеся до будь-якого нотаріуса на ваш вибір (державного або приватного).

Слід сказати, що подібну заяву спадкоємець подає особисто або поштою направляє на адресу нотаріуса, проте в цьому випадку його підпис має бути обов'язково засвідчений нотаріально. Законодавством заборонено подання заяви про прийняття спадщини не особисто, а представником спадкоємця.

Законодавством чітко встановлений строк для подання такої заяви, який складає 6 (шість) місяців з дня смерті спадкодавця. Звертаємо увагу, що усі заяви, подані після зазначеного терміну, нотаріусом не приймаються. Якщо ви пропустили цей строк, то надалі вам буде необхідно в судовому порядку визначати додатковий термін для прийняття спадку.

Щоб відкрити спадкову справу, вищезгадана заява про прийняття спадщини подається нотаріусу, робоче місце якого знаходиться територіально там же, де і останнє місце проживання померлого (наприклад, померлий постійно проживав в місті Києві, значить, для відкриття спадкової справи заява може бути подана Вами абсолютно будь-якому нотаріусу міста Києва).

Проте сама заява, якою Ви приймаєте спадщину, може бути складена будь-яким нотаріусом, незалежно від місця постійного проживання померлого. Після її оформлення така заява подається (особисто, кур'єром або надсилається поштою) нотаріусу, який безпосередньо відкриватиме спадкову справу.

Звертаємо вашу увагу, що нотаріус, який відкрив спадкову справу, надалі і видаватиме вам свідоцтво про право на спадщину, поміняти нотаріуса або передати справу іншому нотаріусу ви вже не зможете. З причини вищезгаданого, радимо вам обдумано і відповідально (якщо така можливість у вас є) підійти до вибору нотаріуса і звернутися до того фахівця, надалі з яким вам буде комфортно співпрацювати.

КОНТАКТИ НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ

ЧЕКАЕМО НА ВАШ ДЗВІНОК:  +380 (97) 774 24 22
ОНЛАЙН КОНТАКТИ:
Email: notary.tsaritsyna@gmail.com

VIBER
WhatsApp
Telegram

НАША АДРЕСА:

Україна, 10000, Житомир, вул. Киевская, 88

РЕЖИМ РОБОТИ:

Понеділок-Пятниця  9.00-17.00 годин

Субота, Неділя  За домовленістю

Карта у Google

Відкрити у картах Google. Натиснути.

Завжди відкриті для Вас. Телефонуйте та приходьте.