Заява про видачу свідоцтва про право на спадщину

Час складання: 20 хвилин
Консультація при оформленні: безкоштовно

ЗАПИСАТИСЬ


НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ

Довіритель
Юридична особа, обов’язково мати при собі:

  • установчі документи юридичної особи
  • печатка
  • документ, що підтверджує повноваження представника юридичної особи (наказ про призначення керівника, рішення засновників на призначення керівника, довіреність на представлення інтересів)
  • паспорт представника юридичної особи
  • реєстраційний номер обліково картки платника податків (ідентифікаційний номер) представника юридичної особи
  • довідка про реєстрацію місця проживання (якщо паспорт у формі картки, або змінили реєстрацію місця проживання) представника юридичної особи

Повіреній особі (тій, на кого оформляється довіреність) бути присутньою під час оформлення не обов'язково! Будуть потрібні тільки дані:

  • прізвище, ім’я та по-батькові
  • дата народження
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер)
  • адреса реєстрації місця проживання
  • паспортні дані (у разі необхідності)

Згідно зі статтею 1110 Цивільного кодексу України, особи, які мають право на спадщину, мають можливість отримати свідоцтво про право на спадщину від відділу реєстрації актів цивільного стану за місцем останнього проживання померлого громадянина України.

Для отримання свідоцтва про право на спадщину потрібно подати заяву до відповідного відділу реєстрації актів цивільного стану. Заява повинна містити такі дані:

  1. ПІБ та інші ідентифікаційні дані спадкоємця, який претендує на спадщину;
  2. ПІБ та інші ідентифікаційні дані померлого громадянина України, який залишив спадок;
  3. Підтвердження того, що заявник має право на спадщину, зокрема, документ, що підтверджує спадкування за законом або за заповітом, або документ, що підтверджує встановлення такого права в судовому порядку;
  4. Інші документи, які можуть бути необхідними для видачі свідоцтва про право на спадщину.

Після отримання заяви відповідний відділ реєстрації актів цивільного стану проводить перевірку даних та документів, після чого виділяє свідоцтво про право на спадщину.

Вартість видачі свідоцтва про право на спадщину встановлюється відповідно до діючого законодавства України.

Заява про видачу свідоцтва про право на спадщину – це документ, який дозволяє отримати інформацію про наявність права на спадщину певної особи. В Україні це право регулюється Цивільним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами.

Для того, щоб здійснити спадкування, потрібно звернутися до нотаріуса з заявою про видачу свідоцтва про право на спадщину. Для підтвердження права на спадкування необхідно надати наступну інформацію:

  1. Дані про спадкоємця та його померлого родича.

  2. Копію документа про смерть особи, від якої спадкується майно.

  3. Довідку про наявність (відсутність) спадкового майна та його оцінку.

  4. Інформацію про всіх інших спадкоємців.

  5. Докази наявності родинних зв'язків між спадкоємцем та померлим.

  6. Документи, які підтверджують наявність спадкових прав.

Після збору всіх необхідних документів та інформації, нотаріус перевірить їх правильність та здійснить їх реєстрацію. Якщо всі документи будуть підтверджені та зареєстровані, нотаріус видаватиме свідоцтво про право на спадщину.

Отримання свідоцтва про право на спадщину є важливою процедурою для кожної особи, яка бажає спадкувати майно. Цей документ дозволяє знати, яке майно може бути спадковане та яким чином його можна отримати. Також він дозволяє здійснювати будь-які дії щодо спадкування, наприклад, продаж або передачу спадкового майна.


КОНТАКТИ НОТАРІАЛЬНОЇ КОНТОРИ:
Чекаємо на Ваш дзвінок:  +380 (97) 774 24 22


ОНЛАЙН КОНТАКТИ:
Email: notary.tsaritsyna@gmail.com
VIBER
WhatsApp
Telegram

НАША АДРЕСА:
Україна, 10000, Житомир, вул. Київська, 88

РЕЖИМ РОБОТИ:
Понеділок - П'ятниця: 9.00 - 17.00 годин
Субота - Неділя: За домовленістю

Завжди відкриті для Вас. Телефонуйте та приходьте.